HTML

Tócóskert

Tócóskert: ennyi parasztot egy rakáson nagyon ritkán látni...

Friss topikok

  • Vegeta István: Jó az a piac ! (2017.06.21. 21:38) A kispiac
  • KROK: Ez egyébként hol történt helyileg? A story elején azt hittem engem üthettél el (korban simán stimm... (2016.05.14. 15:24) A panelprolinak nincs életösztöne
  • Void Bunkoid: @Xezs: nemtom, én újabban szinte csak falusi betörésekről olvasok, ahonnan ellopnak ingóságokat, v... (2014.05.09. 10:49) DIY
  • Xezs: @Tiba Árpád: Szevasz Árpi! :) Akkor tévedtem. Nézd el nekem, hogy majd 20 év távlatából írtam újra... (2014.03.11. 23:03) Iskolai állapotok – 2. rész
  • Neringa: Én arra a következésre jutottam, hogy a hely uralkodó energiája, bizonyos viselkedésekre késztet..... (2013.05.31. 20:03) A Pokol kapuja - Derék 22

Linkblog

Sanyika

Fen ryr 2009.05.03. 11:43

A Margit Téri Általános Iskolában (egykori I-es számú, most már Kazinczy Ferenc Általános Iskola) koptattam a padot, technikatanárom (FJ) mesélte el ezt a történetet Sanyikáról, aki az iskola legrosszabb hírű osztályába járt. Ezt az osztályt még technikatanárom előtt két pszichológusnő tanította dupla gázsiért, FJ-nek is úgy sikerült valamennyi tudást a csoportba erőltetni, hogy az első órán megállapodtak a feltételekben: csak írni ne kelljen! FJ elmondása szerint annak ellenére, hogy a tananyag nem ment elsőre, bizonyos tanítványok tudták, hogyan kell Lada differenciálművet szervizelni, vagy mire való egy kardánfelfüggesztő csapágy (vajon miért?).

Sanyikát éppen aktuális csínytevése miatt az egyik pszichológusnő magához rendelte. Az elbeszélgetés után büszkén tért be a tanáriba, ahol előadta, Sanyika mennyire intelligens, jó fiú, nagyon udvarias, és megígérte, ezentúl jól fog viselkedni. A dicsekvést követően visszatért szobájába, majd ismét be a tanáriba, rémült arckifejezéssel: "Eltűnt a fizetésem!"

Nos, fizetésnapkor beszélgetett el Sanyikával, aki az alkalmat kihasználva elemelte a dupla gázsit táskájából... Ezek után mindkét pszichológusnő lemondta a legrosszabb hírű oszály vezetését, Sanyika pedig elköltötte legelső fizetését.

Címkék: iskola kazinczy sanyika pszichológusnő tócóskert kardánfelfüggesztő differenciálmű

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://tocoskert.blog.hu/api/trackback/id/tr851100120

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Xezs 2009.05.03. 13:33:51

sanyika bőrszínéről lehet tudni valamit? :)

Fen ryr 2009.05.03. 18:17:46

Fogalmam nincs róla, azt tudom, hogy vegyes osztály volt ez a problémás osztály. Miután FJ átvette (egy nagyon művelt, türelmes emberről van szó) őket, elkezdtek fejlődni, tanulgattak. A tekatanárom elfogadta őket olyannak, amilyenek voltak.
süti beállítások módosítása