HTML

Tócóskert

Tócóskert: ennyi parasztot egy rakáson nagyon ritkán látni...

Friss topikok

  • Vegeta István: Jó az a piac ! (2017.06.21. 21:38) A kispiac
  • KROK: Ez egyébként hol történt helyileg? A story elején azt hittem engem üthettél el (korban simán stimm... (2016.05.14. 15:24) A panelprolinak nincs életösztöne
  • Void Bunkoid: @Xezs: nemtom, én újabban szinte csak falusi betörésekről olvasok, ahonnan ellopnak ingóságokat, v... (2014.05.09. 10:49) DIY
  • Xezs: @Tiba Árpád: Szevasz Árpi! :) Akkor tévedtem. Nézd el nekem, hogy majd 20 év távlatából írtam újra... (2014.03.11. 23:03) Iskolai állapotok – 2. rész
  • Neringa: Én arra a következésre jutottam, hogy a hely uralkodó energiája, bizonyos viselkedésekre késztet..... (2013.05.31. 20:03) A Pokol kapuja - Derék 22

Linkblog

A pince

Xezs 2009.05.06. 20:55

Folytatódik a történet, mégpedig a Tócóskert egyik lenagyobb misztériumával: a pincékkel. Megboldogult gyermekkoromban módszeresen távol voltam tartva éccsanyám által e helytől. Meg volt mondva, hogy oda nem mehetek le és kész. Éccsanyám mindenféle szatírt sejtett odalent, én pedig minden szavát elhittem. Később hallottam olyan gyerekekről, akik pincéről-pincére járva csatangoltak a sorházak alatt, sokszor 4-5 háznyit is haladva. Valahol irigyeltem őket a kalandért, másrészt viszont a hideg rázott ki ha rágondoltam, mik lehetnek odalent. Na persze, pincében kóborolni szánalmas szórakozás (mint a Tócóskert nyújtotta szórakozási lehetőségek úgy általában), de akkor még ezt nem tudtam.

Történt aztán egyszer, hogy éccsanyám halálravált arccal jött haza, és mesélte, hogy a szomszédasszony fiát, aki kb. velem egyidős, levitte a pincébe egy szatír, és megmutatta neki a csúnyáját. Elgondolkodtam azon, hogy miféle beteg állat az, akit az elégít ki, hogy egy sötét pincében mutogassa a redvás pöcsét egy fiúgyereknek. Ettől a ponttól kezdve nekem nem kellett több magyarázat, még nagyobb ívben kerültem ki az odavezető lépcsőt.

Címkék: gyerek pince pöcs szatír mutogatós ratyi

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://tocoskert.blog.hu/api/trackback/id/tr571106974

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Fen ryr 2009.05.06. 22:40:17

:)

A mi pincénk mellé egykori szomszédunk a sorozatos kirablását megelégelve hanyag eleganciával egy kartonlapra írta a következőket, imigyen: "Ha elkaplak megdöglesz!!!"

SassyGurl 2009.06.02. 21:26:40

Nálunk ilyen "szatírhely" a szigetvári vár környéke, este nem nagyon merészkedek el arrafelé...
süti beállítások módosítása