HTML

Tócóskert

Tócóskert: ennyi parasztot egy rakáson nagyon ritkán látni...

Friss topikok

  • Vegeta István: Jó az a piac ! (2017.06.21. 21:38) A kispiac
  • KROK: Ez egyébként hol történt helyileg? A story elején azt hittem engem üthettél el (korban simán stimm... (2016.05.14. 15:24) A panelprolinak nincs életösztöne
  • Void Bunkoid: @Xezs: nemtom, én újabban szinte csak falusi betörésekről olvasok, ahonnan ellopnak ingóságokat, v... (2014.05.09. 10:49) DIY
  • Xezs: @Tiba Árpád: Szevasz Árpi! :) Akkor tévedtem. Nézd el nekem, hogy majd 20 év távlatából írtam újra... (2014.03.11. 23:03) Iskolai állapotok – 2. rész
  • Neringa: Én arra a következésre jutottam, hogy a hely uralkodó energiája, bizonyos viselkedésekre késztet..... (2013.05.31. 20:03) A Pokol kapuja - Derék 22

Linkblog

Unalom és megváltás a Tóciban

Xezs 2009.06.07. 10:58

Sajnos blogtársaim kicsit pihengetnek manapság, úgyhogy ezennel felszólítom őket, hogy írjanak (HOZZÁD BESZÉLEK KENNY ACHTUNG!). Addig is kénytelen leszek ismét én jelentkezni. A mai bejegyzés a Tóciban tenyésző unalomról fog szólni. Szerintem egyetlen panellakó számára sem ismeretlen dolog, hogy a lakótelepeken nem sok szórakozási lehetőség adódik. Kifejzetten unalmas végignézni az atomhulladékból összetákolt betonszörnyeken, vagy azon a füvön, amit minden nyáron tövig vágnak, hogy aztán hadd égjen szarrá a napon (hajrá AKSD!). Unalmas nézni ahogy a hülyegyerekek éppen egymás taknyát kóstolgatják, vagy ahogy az alkeszek éppen egymást támogatva okádnak az utca közepén. A lehetőség meglenne arra, hogy ne legyen ennyire sivár a dolog, mert például az előrelátó mérnökök terveztek a házak aljába valamiféle óriási betonkádakat, amikbe lehetne növényeket ültetni. A dolgot csak két helyen baszták el: egyrészt ezek a betonkádak nagyon magasak, emiatt nem lehet őket megközelíteni csak mászással, vagy létrával. Így a napi szintű kertgondozás kiejtve. Másrészt, még ha meg is lehetne közelíteni, akkor sem történne ezekkel semmi: a panelrengetegben kurvára nem érdekel senkit a környezet. Magyarul ide soha a büdös életbe nem ültetne senki semmit, de ha mégis, akkor valamelyik gyengeelméjű úgyis kipusztítaná. Ki az az elmebeteg állat aki azt gondolta hogy ezekben a kádakban egyszer valami más is nőni fog a gazon kívül? Apropó, pusztítás: Megfigyelted már, kedves olvasó, hogy a Tóciban élők nagy százalékának okoz örömöt a pusztítás? Lett légyen az betört ablak, széttört sörösüveg, letört csemetefa (azt miért, de halál komolyan, miért kell bántani?) vagy a játszótéren az a gyerek, aki megboldogult gyerekkorom idejében szétrugdosta a homokvárat, amit testvéremékkel építettem (kurv'nyád). Na persze, akkoriban még volt egy homokozónak nevezhető valami amiben eljátszottunk. Az évek során azonban egyre jobban benőtte a gaz, aztán láttam hogy kutyát is szaratnak bele. Áhh, nem is folytatom, ennyi parasztot egy rakáson nagyon ritkán látni...

Szóval ez egy ingerszegény környezet, ami miatt az itt élők ingerküszöbe a nullához konvergál, magyarul nem nehéz nekik örömet szerezni. Így volt ez akkor is, mikor jó pár éve édesanyámmal jöttünk haza a nagybevásárlásból. Már messziről feltűnt, hogy sokan állnak kint az utcán, és mintha mindannyian egyvalamit bámulnának. Annyi embert én még életemben nem láttam összeverődni a Tóciban, először azt hittem hogy valamiféle általános lincshangulat kerítette hatalmába az embereket, amin megmondom őszintén, nem lepődtem volna meg. Közelebb érve azonban láttam, hogy mi a nagy összeverődés tárgya: Egy garázs teljesen ki van égve, beleértve a benne álló Trabantot is, a tűzoltók meg éppen teszik a dolgukat. Elgondolkodtam rajta, hogy hogy létezhet olyan ember, akit ez tényleg szórakoztat? Valaki képes otthon kikelni a fotelből, csak azért hogy végignézze ahogy a tűzoltók szarakodnak? Annyi minden más van, amiért érdemes kimenni a lakásból, legyen az mozi, múzeum, netán a Nagyerdő, de ez? Ennyire nem unatkozhatnak az emberek, vagy mégis? Mit gondoltak, ez az apró kis történés lesz a megváltás az unalomtól? Abba már bele se merek gondolni, hogy hányszor és hány embernek mesélték el utána a sztorit, és hogy milyen drámai körítéssel színezték ki.

Címkék: tűz megváltás unalom fűnyírás kigyulladt tűzeset

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://tocoskert.blog.hu/api/trackback/id/tr161168835

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Fen ryr 2009.06.08. 09:16:05

Minnyá! :)

Egyszer, mikor még nem rakták ki az elsőbbségadás kötelező táblákat, és mindenki gondolkozott, melyik a bal és a jobb kéz, egy autó megpattant a patkán, rárepült egy másik tetejére, azt én is megsasoltam az ablakból, mert ilyet nem nagyon látni, de ez a művelet kb. 2 percig tartott.

Amikor hatéves koromban elgázoltak, a bamba csőcselék akkor is nézett, mint borjú az új kapura, de mentőt nem hívtak :)- "Há' jólelcsapták a kisgyereket, mekkorát repült! Neun Komma acht!" - :)

Dizsi(mix) 2009.06.09. 19:33:38

Én már el se mondom, az előttünk lévő parkolóban a kanyarban hányszor szállt el a sok nyominger a kocsijával... Közönség persze mindig akadt, akik megcsodálták a roncsokat ˇˇ".
süti beállítások módosítása